fbpx
//Dijeta sa suvim šljivama za brzo i efikasno skidanje kilograma
Da li znate da postoji mnogo bolje rešenje za mršavljenje nego što je dijeta?

Otkrivamo vam tajnu kako efikasno smršati za manje od 28 dana!

Nekoliko hiljada naših čitalaca je probalo da drži razne dijete o kojima smo pisali na sajtu. Neki su bili uspešni u tome a neki nisu. Svi znamo da uopšte nije lako odreći se hrane. Zato smo, posle više od 19 godina iskustva u svetu mršavljenja odlučili da svima zauvek pomognemo u borbi protiv kilograma! Ponudili smo potpuno novo rešenje i ono što je najbitnije svi se slažu sa činjenicom da su imali čak 4 puta brže i bolje rezulate koristeći ga.
Kliknite ovde da saznate više o čemu se radi!
P.S. Procenat zadovoljnih korisnika je impresivnih 99.5%!

Dijeta sa suvim šljivama za brzo i efikasno skidanje kilograma

Kada započinjemo proces mršavljenja, uglavnom je najteže pronaći motivaciju koja nam je potrebna kada menjamo režim ishrane i uopšte životne navike. Kako biste se motivisali i lakše prebrodili prve dane dijete, probajte brzu dijetu sa suvim šljivama uz koju možete izgubiti do pet kilograma za nekoliko dana. Nakon što završite sa ovom dijetom, možete postepeno uvoditi i druge zdrave promene, kao što su redovni treninzi u teretani ili neka druga manje zahtevna fizićka aktivnost.

Ukoliko nemate veći višak kilograma, takođe možete probati ovu dijetu, jer je ona namenjena  onima koji žele da u kratkom vremenskom periodu izgube nekoliko suvišnih kilograma koji ih dele od savršene linije. Važno je samo da se nakon dijete ne vratite starom režimu ishrane, kako se kilogrami ne bi vratili. Zato je potrebno da i posle dijete izbegavate nezdrave grickalice i slatkiše.

Za one koji vole da jedu šljive, ova dijeta je idealna, jer se bazira uglavnom na suvim šljivama, koje će Vas tokom dijete držati sitim, a s obzirom na to da su i veoma hranljive i zdrave, zadržaće Vašu sitost.

Uz ovu dijetu, kako biste postigli bolji efekat, možete koristiti preparat za mršavljenje i sigurno je da ćete na kraju dijete biti zadovoljni rezultatima. Pročitajte naredni tekst i saznajte kako da u kratkom vremenskom periodu izgubite višak kilograma uz dijetu sa šljivama.

Ne počinjite sa dijetom dok ne pročitate ovaj tekst >>
Kliknite ovde i saznajte zbog čega više od 75% dijeta nije uspešno!

Suve šljive za mršavljenje

Osim što su ukusne, suve šljive su veoma hranljive, ali i lekovite, a čudesna svojstva ovog sušenog voća su otkrili naši preci, kada su uvideli da plodovi osušeni na suncu daju više energije i snage. Danas su suve šljive su uz suvo grožđe, brusnice, suve kajsije, smokve i urme jedan od omiljenih i najčešće konzumiranih sušenih plodova.

S obzirom na to da su suve šljive prilično slatke i kalorične, mnogi se pitaju koliko su one delotvorne za dijetu i kako pomažu u procesu mršavljenja. Suve šljive su odlične za dijetu, jer ubrzavaju metabolizam i blagotvorno utiču na zdravlje, pa tako lekari osobama koje imaju problema sa povišenim krvnim pritiskom preporučuju da u svoju ishranu uvrste ovu voćku.

Naime, suve šljive su odlične za ubrzavanje metabolizma, jer sadrže dijetetska vlakna koja pomažu gubitak kilograma. Takođe, osim ovih vlakana, one sadrže beta karoten, vitamin E i C, fitohemikalije, kao i minerale bakar i kalijum, koji ih čine veoma zdravim namirnicima. Takođe, fitonutrijenti koji ulaze u sastav ove voćke služe za jačanje imuniteta, jer neutrališu slobodne radikale i čuvaju ćelije koje sprečavaju nastanak kancerogenih bolesti.

Kalorijska tablica

Suve šljive su umereno kalorične, ali treba biti pažljiv pri serviranju i unošenju ovih voćki, pa je tokom dijete preporučljivo unositi šest suvih šljiva tokom dana. Ipak, mala porcija suvih šljiva može Vam značajno ubrzati proces mršavljenja, pa se tokom svake dijete preporučuje da unosite ovu sušenu voćku.

Istina koju vam niko neće reći o mršavljenju!
Kompanije troše milione evra da bi vam prodali svoje proizvode prepune hemije. Baš iz tog razloga nikada vam ovo neće spomenuti! Kliknite ovde da saznate više

Evo kako izgleda nutritivni sastav suvih šljiva:

  • Ugljeni hidrati – 64 grama
  • Dijetalna vlakna – 7 grama
  • Šećeri – 38 grama
  • Proteini – 2 grama

Kada su u pitanju kalorije, prilikom unosa ove sušene voćke treba voditi računa da se ne preteruje sa unosom, jer su kalorične. Evo koliko kalorija imaju suve šljive:

  • 100 grama suvih šljiva ima 240 kalorija
  • jedna suva šljiva (bez koštice) ima 23 kalorije
  • jedna šolja suvih šljiva (bez koštica 174 grama) ima 418 kalorija

Suve šljive gotovo da ne sadrže zasićene masnoće, holesterol i natrijum, zbog čega ih treba uvrstiti u zdravu ishranu. Takođe, predstavljaju odličan izvor vitamina i minerala, a evo i kojih:

  • Vitamin A
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • Vitamin K
  • Riboflavin
  • Tiamin
  • Niacin
  • Vitamin B6
  • Folati
  • Pantotenska kiselina
  • Kalcijum
  • Gvožđe
  • Magnezijum
  • Fosfor
  • Kalijum
  • Cink
  • Bakar
  • Mangan

Ova suva voćka je prilično bogata vitaminom A, koji je veoma važan za dobar vid, jak imuni sistem, kao i za reproduktivni sistem. Važna je za zdravlje srca, pluća, bubrega i drugih organa. Takođe, korisni vitamin K ulazi u sastav suvih šljiva, i odličan je za zdravlje kardiovaskularnog sistema, jer ima značajnu ulogu prlikom zgrušavanja krvi, ali je odličan i za kosti. Kompleks B vitamina koji se nalazi u ovom voću je od vitalne važnosti za sve metaboličke procese koji se odvijaju u organizmu.

Mineral kalcijum je veoma značajan za naš koštani sistem, a kalijum omogućava da naši mišići normalno funkcionišu, pogotovo prilikom mišićne kontrakcije. Porcija od nekoliko suvih šljiva dnevno zadovoljiće značajan deo Vaših dnevnih potreba za hranljivim materijama koje one sadrže. Ukoliko držite dijetu sa suvim šljivama, sigurno je da ćete podstaći Vaš probavni sistem i ubrzati proces mršavljenja.

Dijeta sa suvim šljivama

Ova dijeta spada u brze dijete i odlična je za one koji žele da u kratkom vremenskom periodu (od tri do pet dana) izgube od dva do tri kilograma. Takođe, s obzirom na to da su suve šljive bogate dijetetskim vlaknima, možete ih konuzimirati i nakon što završite dijete, jer će na taj način pomoći da se brže odvijaju metabolički procesi u organizmu.

Tokom dijete sa šljivama se preporučuje da unosite šest suvih šljiva uz svaki obrok, jer ćete tako snabdeti svoj ogranizam sa oko 15 grama fruktoze i glukoze, kao i sa oko 25 grama ugljenih hidrata. Ova doza je idealna, jer ćete na ovaj način unositi šećere i ugljene hidrate koji su potrebni za zdravo funkcionisanje organizma, a nećete se ugojiti. Evo kako izgleda jelovnik za jedan dan dijete sa šljivama:

  • Doručak: šest suvih šljiva
  • Užina: jedna sveža jabuka
  • Ručak: viršla i kuvano jaje
  • Užina: ponoviti ručak
  • Večera: čaša niskomasnog jogurta

Dijeta sa suvim šljivama je prilično restriktivna i ne treba da je držite duže od tri dana u kontinuitetu, pa se zato preporučuju osobama koje nemaju zdravstvene probleme. Pre nego što počnete da je primenjujete, potrebno je da se konsultujete sa svojim lekarom.

Oni koji se nakon ove dijete pridržavaju redukovanog režima ishrane, unose manje kalorija, i naviknu se na izmenjen režim ishrane, neće vratiti kilograme. Zato je važno da nakon dijete ostanete disciplinovani i izbegavate grickalice, slatkiše i druge nezdrave namirnice i šećere. Umesto slatkiša, odlična zamena mogu biti suve šljive ili neko drugo sušeno voće, koje će zadovoljiti Vašu potrebu za slatkim.

Bavite se fizičkom aktivnošću

Kako bi dijeta postigla što bolji efekat, poželjno je da se bavite nekom fizičkom aktivnošću. Odaberite aktivnost po želji i barem 15 – 20 minuta svakog dana vežbajte i sigurno je da ćete biti zadovoljni rezultatima dijete.

Ukoliko se pridržavate navedenog plana ishrane za dijetu sa šljivama, u proseku možete izgubiti jedan kilogram dnevno, a efekat dijete ćete povećati ukoliko redovno vežbate. Ukoliko budete korigovali samo ishranu, dijeta sa suvim šljivama će naravno postići određene rezultate. Ipak, ti rezultati nisu ni približni onima koje možete postiće ukoliko se svakog dana bavite nekom fizičkom aktivnošću.

Nije nužno da imate naporne treninge, već možete lagano trčati 15 do 20 minuta svakog dana ili voziti bicikl, a možete i brzo hodati svakog dana u prirodi ili izaberite neku drugu aktivnost koja Vam odgovara.   

Postoji druga varijanta ove dijete, koja podrazumeva da se ona primenjuje svakog drugog dana, da se između jede normalno. I u ovoj varijanti je naravno fizička aktivnost veoma preporučljiva. Dijetu možete proširiti i na šest dana, ali tako da jednog dana primenjujete gore navedeni jelovnik, a drugog dana možete jesti normalno i tako naizmenično menjati.

Napitak sa suvim šljivama

Tokom dijete sa šljivama ili nakon nje, možete da probati i ovaj napitak koji nutricionisti preporučuju pacijentima kako bi pokrenuli lenja creva, i tako ubrzali sagorevanje masti i eliminisali nečistoće iz organizma. Ovaj napitak možete popiti ujutru ili uveče na prazan stomak i za njegovu pripremu su Vam potrebni sledeći sastojci:

  • šest šljiva
  • dve kašike ovsenih pahuljica
  • jedna kašika semenki lana
  • jedna kašičica kakaoa
  • 300 ml kefira ili jogurta

Suve šljive prvo prelijte sa 100 ml vode, a kada voda proključa, ostavite ih da odstoje deset minuta. Za to vreme sipajte ovsene pahuljice, laneno seme koje je takođe delotvorno za mrštavljenje, kakao i dodajte 300 ml kefira ili jogurta. Šljive sitno iseckajte i dodajte u mešavinu, a zatim napitak ostavite u frižideru da odstoji preko noći. Popijte ga ujutru na prazan stomak, a možete ga dodatno začiniti cimetom. Osim što ćete ubrzati metabolizam, ovaj napitak će povoljno uticati i na Vašu kožu, kosu i nokte.

Kako dijeta sa šljivama utiče na zdravlje?

Neke od delotvornih učinaka za zdravlje koje suve šljive imaju su već pomenute, pa tako ova dijeta, kao i suve šljive, može biti veoma korisna za ubrzavanje metabolizma, toliko da Vam može pomoći u ozdravljenju čitavog probavnog sistema.

Naime, plodovi šljive, bilo da su sveži ili sušeni ili na primer pripremljeni u kompotu su veoma popularan lek protiv zatvora u narodnoj medicini. Takođe, suve šljive u kompotu se posebno preporučuju osobama koje obolevaju od hemoroida, a sok do suvih šljiva ima delotvorno dejstvo na creva, pa tako povoljno utiče na peristaltiku creva.

Ipak, ukoliko imate ozbiljnih problema sa zatvorom stolice i opstipacijom, onda je potrebno da se konsultujete sa Vašim lekarom koliko ovih voćki treba da unosite. Dijetu sa suvim šljivama, nikako ne započinjete pre nego što se konsultujete sa lekarom.

Ako primenjujete dijetu sa suvim šljivama, osim što ćete mršaviti, pomoći ćete i jačanje Vašeg organizma, jer su blagotvorne za brojne organe i odlične su za prevenciju različitih bolesti. Naime, suve šljive smanjuju rizik od pojave dijabetesa, pa ih tako lekari savetuju i pacijentima koji drže dijetu za dijabetičare. Takođe, suve šljive potpomažu balansiranje dobrog i lošeg holesterola u krvi.

Takođe, sušene šljive mogu biti odlične u borbi protiv osteoporoze, poboljšavaju vid, sprečavaju ubrzano starenje, a preporučuju se i onima koji imaju probleme sa bubrezima i bolove u žuči.

Dijeta sa suvim šljivama iskustva

Ako se pridržavate plana ishrane i fizičke aktivnosti (20 minuta dnevno) primetićete rezultate. Naravno, metabolizam osobe utiče na efikasnost dijete, pa su zato rezultati ove dijete individualni. Iskustva onih koji su probali ovu dijetu govore, da je u proseku moguće izgubiti jedan kilogram dnevno.

Ukoliko ste dobrog zdravlja, ova dijeta Vam ne može škoditi, ali treba voditi računa o tome da tokom dijete ne preterate sa unosom suvih šljiva, kako ona ne bi imala suprotan efekat, odnosno kako se ne biste ugojili. Takođe, dijetu sa suvim šljivama nije preporučljivo da držite duže od tri do četiri dana, jer je njen jelovnik prilično strog.

Naime, kao i svaka druga ishrana za mršavljenje, i dijeta sa suvim šljivama može biti veoma zahtevna za organizam, pa je zato naša preporuka da pre nego što započnete dijetu, razgovara sa stručnim medicinskim licem.

Nedostaci dijete

Osnovni nedostatak dijete je što traje samo tri ili četiri dana, te tako možete najviše izgubiti četiri do pet kilograma, pa tako ukoliko imate veći višak kilograma, ne možete očekivati velike rezultate.

Još jedan nedostatak ove dijete je što je ne mogu svi primenjivati, jer osobe koje imaju višegodišnje zdravstvene probleme ne smeju da drže ovu dijetu bez konsultacije sa lekarima. Međutim, lekari Vam mogu pomoći da napravite režim ishrane baziran na suvim šljivama, koji će prijati Vašem organizmu i odgovarati Vašem zdravstvenom stanju.

Prednosti dijete

Ipak, šljive pripadaju vrstama voća koje su odličan izvor vlakana, zbog čega dijeta sa šljivama odlično utiče na probavu. Ova dijeta može pomoći onima koji imaju neredovnu i tvrdu stolicu, a često konzumiranje suvih šljiva nema nikakvih štetnih nuspojava, za razliku od veštačkih laksativa koji se mogu uzimati samo povremeno.

Suve šljive su efikasne i povoljne za zdravlje, te ih pedijatri preporučuju i maloj deci. Zato, ako ste na dijeti sa suvim šljivama, slobodno ih možete uvrstiti i u jelovnik svoje dece, a njima će se verovatno najviše dopasti prirodni sok od suvih šljiva. Ovaj sok će regulisati probavu i omogućiti normalno funkcionisanje creva.

Dijetu sa šljivama je odlična za one koji žele da počnu zdravije da se hrane i smršaju, a nedostaje im motivacija, jer za tri dana možete izgubiti nekoliko kilograma. Posle ove dijete, možete postepeno uvoditi i druge zdrave navike koje će Vam pomoći da smršate. Naravno i nakon završetka dijete slobodno uvrstite suve šljive u svoj jelovnik ili pripremajte napitak sa suvim šljivama svakog dana, kako biste pomogli ubrzavanje metabolizma.

Takođe, dijeta sa šljivama je odličan izbor i za one koji imaju mali višak kilograma i žele da brzo smršaju i dovedu svoju liniju do savršenstva. Naravno, ukoliko se kombinuje uz fizičku aktivnost, njeni rezultati će biti još efikasniji. Ukoliko započnete ovu dijetu, sigurno je da ćete potpomoći ubrzavanje metabolizma i regulisati probavni sistem. Ako imate neka dodatna pitanja u vezi sa dijetom i režimom ishrane tokom nje, možete nas kontaktirati za više informacija.

2019-04-19T00:34:29+00:00 10/11/2018|0 Komentara

Dodavanje komentara na tekst