fbpx
//Kako Smršati Stomak

Preparat za mršavljenje iz Južne Amerike

Četiri puta je efikasniji od svih drugih preparata i tableta za mršavljenje na tržištu! Smršajte između 8 i 10 kilograma tokom mesec dana!
Kliknite ovde da saznate više o preparatu

Kako Smršati Stomak

Mnogi ljudi traže rešenje kako smršati stomak. Postoji razlog zašto je salo sa stomaka najteže skloniti. Ćelije masnoće koje se skupljaju oko abdomena su poznate kao beta masne ćelije, i njih je generalno jako teško otarasiti se. Salo na stomaku se stvara iz istog razloga zbog kojih se taloži i na drugim delovima tela, a to je kada unosite više energije nešto je telo koristi, pa onda ta energija mora negde da ode, pa se obično nataloži u vidu sala. Ali zašto je tako teško odgovoriti na pitanje kako skinuti salo sa stomaka prirodnim putem?

Pre svega zbog toga što salo na stomaku sadrži više masnih ćelija koje nisu toliko osetljive na procese koji razgrađuju masti, poput lipolize. Alfa ćelije su te koje su vrlo responzivne na ove procese, a pošto vrsta masnih ćelija koja se nakuplja u određenom delu tela zavisi  upravo od dela tela u kom se skupljaju, onda vam je jasno da je predeo abdomena deo gde ima više beta ćelija, dok su lice, ruke i noge delovi u kojim dominiraju alfa ćelije.

Ono što je nephodno da se uradi kako bi se salo sa stomaka efikasno skinulo jeste da intenzivno vežbate, i da povećate unos proteina a smanjite unos šećera, jer ćete jedino tako početi da primećujete razliku. Nastanak sala na stomaku je izuzetno usko povezan i sa stresom, pa ako je to nešto sa čim se često suočavate, onda znajte da masnoća u stomaku ima implikacije po zdravlje, naročito zdravlje srca. Pa šta su onda sve uzročnici sala na stomaku?

1. Stres

Dugo se smatralo da je hormon kortizol glavni uzročnik nastanka i taloženja sala na stomaku, ali određena istraživanja su pokazala da osobe koje su generalno mršave, a imaju salo na stomaku, pate od stresa koji na to ima neposrednog uticaja. Te osobe su takođe pod mnogo većim rizikom od dobijanja dijabetesa ili srčanog udara.

Jedna od prvih stvari koju treba da uradite jeste da pronađete šta je najveći uzročnik stresa u vašem životu i da ga eliminišete ako možete, jer da biste ga kompletno izbegli, potrebno je da naučite šta ga izaziva i stoga da ga izbegnete.

2. Nedovoljno sna

Ako loše spavate, onda je to jedan od uzročnika stresa. Kod spavanja se više radi o kvalitetu nego o kvantitetu, jer možete spavati 8 sati isprekidano, ili imati 5 sati dubokog, kvalitetnog sna. Ovo drugo je definitvno bolje i zdravije za vas. San ima uticaja na sve što se dešava u telu, od hrane koja vam se jede do vaše sposobnosti da se oporavite posle treninga.

3. Neadekvatna ishrana

Ako nemate problema sa spavanjem, onda sledeća stvar koju morate da analizirate jeste ša jedete, jer je sasvim moguće da konzumirate previše procesirane hrane, previše pšenice, šećera ili testa i glutena koji su generalno loši za vas.

Kuvana jaja

Ako ni u nutritijentima koje jedete nije problem, a i dalje se mučite sa stomakom, onda je sledeća stvar na redu trening. U slučaju da radite vežbe visokog intenziteta, i ako se forsirate, a ne posvećujete dovoljno pažnje oporavku tela nakon takve vrste treninga, onda ne dobijate ništa i verovatno još uvek imate salo na stomaku. Čest je slučaj da ljudi smanje intenzitet treninga, i da to ima tendenciju da ima pozitivan efekat na smanjenje stresa, regulaciju hormona, apetita i tome slično.

Budući da salo na stomaku, naročito ako ga imate mnogo, predstavlja mnogo više od obične neprijatnosti, štaviše, sa implikacijama za ozbilijne bolesti koje smo već pomenuli, u nastavku teksta možete pročitati koji sve efektni načini za mršavljenje u predelu stomaka postoje.

Kako skinuti salo sa stomaka – savet koje treba da primenjujete

1. Unosite rastvorljiva vlakna

Zašto ova preporuka? Rastvorljiva vlakna su korisna pre svega zato što apsorbuju vodu i omogućavaju i formiraju gel koji sprečava da hrana prebrzo prođe kroz digestivni sistem i samim tim omogućavaju efikasnije varenje. Ova vlakna takođe na ovaj način izazivaju osećaj sitosti, što je direktno povezano sa gubitkom težine i smanjenjem želje za hranom, a pored toga učestvuju u kontroli unetih kalorija.

Upravo zbog ovih svojih efekata namirnice koje su bogate rastvorljvim vlaknima se i preporučuju ako želite da se otarasite sala sa stomaka. Ali da biste postigli rezulatate, morate se potruditi da to radite svaki dan. Namirnice koje su bogate ovim vlaknima su lan, japanske nudle, prokelj, avokado, kupine i mahunarke.

2. Izbegavajte namirnice koja sadrže trans masti

Trans masti nastaju kada se hidrogen meša sa nezasićenim mastima kao što je sojino ulje na primer. Obično se ovakve masti nalaze u proizvodima tipa margarina i njemu sličnih namaza, a dodaju se i mnogim drugim proizvodima. Ove masti su poznate kao najčešći uzročnici upalnih procesa, bolesti srca, otrpornosti na insulin, a između ostalog i taloženja sala na stomaku.

Kada je u pitanju skidanje masnih naslaga sa stomaka da biste izbegli upravo taloženje masti u predelu abdomena, i kako biste istovremeno zaštitili svoje zdravlje, pažljivo čitajte sastav namirnica koje kupujete, i maksimalno se potrudite da izbegnete one na kojima piše da sadrže delimično hidrogenizovane masti.

3. Ne preterujte sa alkoholom

Alkohol ima mnoge benefite za zdravlje ako se pije u malim količinama, ali može ozbiljno da naškodi ako preterujete sa njegovim unosom. Jedan od štetnih efekata je nakupljanje sala na stomaku, ali ne samo na stomaku, već može da postane okidač gojaznosti generalno. Da biste smršali u predelu stomaka nije potrebno da se u potpunosti odreknete alkohola, već je dovoljno da smanjite količinu koju unosite na dnevnom nivou.

4. Počnite sa dijetom baziranom na proteinima

Protein je jedan od ključnih nutritijenata za kontrolu težine, pre svega zato što kada svoje obroke bazirate na proteinima pre svega, kada dospeju u organizam oni služe kao okidač za lučenje hormona sitosti, koji umiruje apetit i pospešuje osećaj sitosti.

Kada je reč o tome kako skinuti salo sa stomaka iskustva su pokazala da unos takođe ubrzava metabolizam i omogućava da održite mišićnu masu dok ste u procesu mršavljenja, a i da ljudi koji jedu više proteina u svakom obroku imaju manje sala na stomaku, zato počnite sa uvođenjem ribe, mesa, jaja, mlečnih proizvoda i proizvoda od surutke, kao i pasulja, a verujemo da vam to neće biti teško budući da je hrana koja sadrži proteine i najukusnija.

5. Izbegavajte stresne situacije što je više moguće

Kako stres izaziva gojenje? Pre svega zato što služi kao okidač za lučenje kortizola, odnosno hormona stresa, koji kada se aktivira, pored drugih svojih dejstava, pojačava apetit i uzrokuje taloženje masti u predelu abdomena. Ono što je donekle začaran krug kad je reč o lučenju kortizola jeste da žene koje već imaju salo na stomaku imaju tendenciju da luče još više kortizola kao odgovor na stres.

Jasno je da je nekad teško potpuno eliminisati uzročnike stresa, i ako ste već u takvoj situaciji da ne možete u potpunosti da ga izbegnete, onda pokušajte da praktikujete aktivnosti koje će vam pomoći da ga se oslobodite, pri čemu joga i meditacija spadaju u efektne metode. Primenom ovih metoda uvidećete promene i po pitanju toga kako smršati u predelu stomaka.

6. Ne preterujte sa slatkišima i zašećerenim sokovima i napicima

Šećer sadrži fruktozu koja je, kao što vam je verovatno već poznato, uzročnik brojnih hroničnih oboljenja, kada se konzumira u preteranim količinama. Pod ovim oboljenjima pre svega mislimo na bolesti srca, dijabetes tipa 2, gojaznost i bolesti jetre. Važno je odmah da shvatite da taloženje sala u predelu stomaka neće izazvati samo prerađeni šećeri koji se nalaze u slatkišima, već i oni zdraviji sadržani u medu, pa je glavna preporuka da pronađete meru sa slatkišima generalno.

Zašećereni napici su takođe prezasićeni fruktozom u tečnom obliku, koja ne samo da utiče na salo koje se stvara na stomaku, već i na dodatno taloženje masti u jetri, po čemu su gori od standardnih slatkiša. Pošto naš mozak ne procesira tečne kalorije na isti način kao što to radi sa čvrstom hranom, zbog čega na kraju unesete previše kalorija koje se posle natalože kao salo. Stoga, u napitke koje bi definitivno trebalo da izbegavate spadaju sokovi, ledeni čajevi, gazirani sokovi kao i slatka alkoholna pića.

Još jedna napomena se posebno odnosi na voćne sokove budući da, i pored toga što se često zaletimo za njih jer bi trebali da budu zdravi, i da nas snabdevaju sa preko potrebnim vitaminima i mineralima, ipak, oni sadrže isto onoliko rafinisanog šećera kao i drugi sokovi. Ako ste baš žedni, ne posežite za voćnim sokovima, već za vodom, a ako baš želite da dodate neki ukus, biće dovoljno da iscedite krišku limuna.

7. Uvedite kardio trening  

Kada govorimo o tome kako skinuti salo sa stomaka u vežbe koje se uglavnom preporučuju spadaju aerobik ili kardio trening, jer predstavljaju ne samo odličan način da poboljšate svoje celokupno zdravlje, već i da sagorite višak kalorija. Kardio trening je između ostalog i najbolji način da smršate i da se otarasite viška sala na stomaku, ali ipak, to ne znači da odmah morate da počnete sa treninzima najvišeg mogućeg intenziteta, jer to ne znači automatski da ćete tako postići bolje rezultate. Štaviše, redovnost i dužina vašeg kardio treninga imaju mnogo većeg efekta, nego intenzitet vežbi.

Trening tegovi

8. Smanjite unos ugljenih-hidrata, naročito prerađenih

Smanjen unos ugljenih hidrata je generalna preporuka kada želite da smršate, pa samim tim i kada želite da se otarasite stomačnog sala. Procenjene dijete koje uključuju unos ispod 50 g ugljenih hidrata dnevno, doprinosi redukciji sala na stomaku, pre svega kod gojaznih ljudi, ljudi koji pate od dijabetesa tipa 2, kao i kod žena koje pate od sindroma policističnih jajnika.

Naravno, ovo ne znači da treba da se pridržavate striktne dijete sa minimalnim unosom ugljenih hidrata, već je sasvim dovoljno ako prerađene ugljene hidrate zamenite sa neprocesiranim namirnicama koje sadrže skrob. Ovakva dijeta će istovremeno ubrzati i vaš metabolizam.

9. Pređite na kokosovo ulje u što većoj meri

Kokosovo ulje spada u najzdravije moguće masti koje možete jesti, jer masti koje sadrži ovo ulje ubrzavaju metabolizam i redukuju masti koje taložite zbog povećanog unosa kalorija, što se odnosi i na stomačno salo. Kako biste ubrzali mršavljenje u predelu stomaka, počnite da uzimate dve supene kašike kokosovog ulja dnevno.

Imajte na umu da je kokosovo ulje i dalje prepuno kalorija, pa umesto da dodatno uvodite ovo ulje u svoju ishranu, pokušajte da zamenite neke od postojećih masti koje već unosite sa ovim uljem.

10. Opterećenje je ključ

Verovatno već i sami znate da je trening sa opterećenjem, odnosno trening koji uključuje dizanje tegova i trening snage, jako bitan za dobijanje i održavanje mišićne mase, ali i ako ste se do sad pitali kako smršati oko stomaka. Obično se preporučuje kao jedna od mera kada želite da smršate, naročito u kombinaciji sa kardio treningom. Pre nego što počnete sa ovom vrstom treninga, neophodno je da se prvo posavetujete sa sertifikovanim instruktorom, i da sa njim i radite, da biste izbegli istezanje mišića ili povrede.

11. Spavajte dovoljno

San utiče na sve aspekte zdravlja, pa je samim tim i važan faktor kad je u pitanju održavanje telesne težine, i verovatno jedan od razloga zašto ne mršavite. Istraživanja su pokazala da postoji velika razlika u skolonosti ka gojenju kod ljudi koji noću spavaju manje od 5 sati, i ljudi koji spavaju 7 ili više sati. Ako slučajno patite od apneje, koja se ubraja u bolesti spavanja, i podrazumeva iznenadni prekid disanja u toku spavanja, znajte da i to stanje može imati udela u dobijanju na težini, pa se posavetujte sa lekarom oko tretmana koji vam može pomoći.

S druge strane, ako ne patite od ovog ili sličnih oboljenja jednostavno se potrudite da dovoljno spavate, ali najviše da imate kvalitetan san, a ne toliko da ispoštujete satnicu.

12. Povremeno postite

Ovaj metod gubljenja težine je u poslednje vreme postao jako popularan, a predstavlja plan ishrane koji cirkuliše između perioda normalne ishrane i perioda posta. Postoji više načina za primenu ovog metoda, a neki od najpopularnijih je post od 24h jednom, ili dva puta nedeljno, a drugi je svakodnevan i podrazumeva suzdržavanje od hrane 16h dnevno, a potom suzbijanje celokupnog dnevnog unosa u preostalih 8 sati. Videćete da je ovaj način odličan i kada je reč o tome kako smršati u predelu stomaka.

13. Prilagodite svoj životni stil rezultatima koje želite da postignete, i kombinujte više predloženih metoda

Ako se budete pridržavali samo jednog od saveta sa ove liste, nećete ništa puno postići, pa ako želite da postignete bilo kakve rezultate, posebno one dobre, onda morate da kombinujete više različitih metoda. Ono što će vam dosta olakšati upuštanje u mršavljenje jeste činjenica da sve su svi saveti koncipirani po principu zdrave ishrane i generalno zdravog životnog stila.

Dakle, ako zaista želite da izgubite salo na stomaku, važno je da prilagodite svoj način života cilju koji želite da postignete, ali ne samo do trenutka kada ste ostvarili šta ste želeli, već i kako biste to stanje i održali. Ako ste se pitali kako skinuti salo sa stomaka najbrže, onda znajte da ne postoji magična formula za bilo koji vid mršavljenja, pa ni za ovaj. Postoje samo i isključivo trud, posvećenost i disciplina, a na nas se uvek možete osloniti po pitanju bilo kakvih saveta vezanih za dijetu ili ishranu, preparate za mršavljenje, naročito ako vas muči pitanje kako skinuti stomak a ne smršati istovremeno u potpunosti.

Svi ovo naplaćuju više od 10.000 dinara, a mi poklanjamo:

BESPLATAN plan ishrane za mršavljenje i održavanje težine, na čak 17 strana

Promenom navika u ishrani unapredićete svoje zdravlje i izgled, smršaćete i imaćete bolju krvnu sliku, postižete bolji imunitet, bolji san, lakše buđenje ujutru i više energije za sve dnevne aktivnosti.
Kliknite ovde da saznate više o BESPLATNOM PLANU ISHRANE

2018-09-04T01:50:25+00:00 04/09/2018|0 Komentara

Dodavanje komentara na tekst