fbpx
//Krompir dijeta – Zašto je odlična? Recepti, Iskustva i Pravila
Da li znate da postoji mnogo bolje rešenje za mršavljenje nego što je dijeta?

Otkrivamo vam tajnu kako efikasno smršati za manje od 28 dana!

Nekoliko hiljada naših čitalaca je probalo da drži razne dijete o kojima smo pisali na sajtu. Neki su bili uspešni u tome a neki nisu. Svi znamo da uopšte nije lako odreći se hrane. Zato smo, posle više od 19 godina iskustva u svetu mršavljenja odlučili da svima zauvek pomognemo u borbi protiv kilograma! Ponudili smo potpuno novo rešenje i ono što je najbitnije svi se slažu sa činjenicom da su imali čak 4 puta brže i bolje rezulate koristeći ga.
Kliknite ovde da saznate više o čemu se radi!
P.S. Procenat zadovoljnih korisnika je impresivnih 99.5%!

Krompir dijeta – Zašto je odlična? Recepti, Iskustva i Pravila

Motivacija je jedan od važnih faktora u borbi protiv suvišnih kilograma, pogotovo dok ne otpočne proces mršavljenja. Kada su u pitanju dijete, uglavnom je na početku najteže da se pridržavate izmenjenog načina ishrane, jer Vam tada najviše nedostaje motivacija. Zato je dijeta sa krompirom odlična, jer je već kroz nekoliko dana moguće izgubiti nekoliko kilograma.  

Osim motivacije, prilikom mršavljenja, potrebna je i disciplina, koju je nekada zaista teško održati. Ipak, ukoliko ste dugo na dijeti, možete priuštiti sebi neko nedozvoljeno jelo, a kako se kilogrami ne bi vratili, koristite i preparat za mršavljenje.

Poseban režim ishrane koji se sprovodi tokom krompir dijete, onima koji vole da jedu ovu namirnicu neće teško pasti, jer se ova dijeta bazira na krompiru. Takođe, dijeta sa krompirom će sigurno motivisati one koji žele da smršaju, jer je kroz nekoliko dana moguće izgubiti par kilograma. Zato, ukoliko volite da jedete krompir i želite da brzo izgubite nekoliko kilograma viška, dijeta sa krompirom je idealan izbor za Vas.

Dijeta sa krompirom – Pravila

Ukoliko želite da već kroz tri dana značajno smršate, veoma je važno da se strogo pridržavate režima ishrane koji krompir dijeta zahteva.

Isto tako, veoma je verovatno da nećete osećati glad tokom ove dijete, jer je krompir pun skroba i u kombinaciji sa vodom će Vas zasititi, pa nećete imati potrebu da jedete. Tokom sprovođenja dijete, pokušajte da se izborite sa emocionalnim prejedanjem i probajte da odolite nezdravim grickalicama i slatkišima.

Ne počinjite sa dijetom dok ne pročitate ovaj tekst >>
Kliknite ovde i saznajte zbog čega više od 75% dijeta nije uspešno!

Postoji nekoliko varijacija krompir dijete, ali za sve njih postoje neka zajednička pravila i to su:

  • Krompir se jede svakog dana
  • Barem 12 čaša vode se unosi na dnevnom nivou
  • Kafa i čaj bez šećera su dozvoljeni, dok se alkohol izbegava
  • Ne smete unositi grickalice
  • Ne smete konzumirati namirnice koje sadrže dodatne masti
  • Dovoljno je da imate umerenu fizičku aktivnost

Krompir dijeta – Varijacije

Postoji nekoliko varijanti dijete sa krompirom i nijedna od njih se ne sprovodi dugo, ali zato veoma brzo daju rezultate, što je čini veoma popularnom u svetu. Ipak, kao što je to slučaj sa mnogim kratkoročnim i jednoličnim dijetama i rezultati krompir dijete su kratkotrajni.

Uglavnom za tri, pet ili sedam dana, koliko traju ove dijete, možete izgubiti samo višak vode u organizmu, dok će se masne naslage u Vašem telu zadržati. Ipak, ukoliko Vam je dovoljno da skinete tri do pet kilograma, kako biste se motivisali i nakon ove dijete započeli zdraviji život, treba da probate dijetu sa krompirom.

Naravno, kako ne biste dolazili u iskušenje da prekršite dijetu, poželjno je da dijetu ne započnjete u vreme praznika. Dobar izbor za započinjanje ove dijete može biti period posta na vodi.

Dijeta sa kuvanim krompirom

Postoji nekoliko vrsta dijeta sa krompirom, ali suština je ista, ishrana je bazirana na krompiru, a dijete traju od tri do sedam dana. Kada je u pitanju dijeta sa kuvanom krompirom, ona traje tri dana i tokom nje se jede isključivo kuvani krompir, bez soli i dodataka.

Ukoliko nikako ne možete da jedete samo kuvani krompir, možete mu dodati neke od niskokaloričnih začinskih biljaka i eventualno male količine sirćeta. Takođe, krompir možete začiniti prirodnim nerafinisanim uljem, kao što je maslinovo, ali da bi dijeta imala najbolje efekte, bolje je ne dodavati ulje.

Takođe, ne morate kuvati krompir zasebno za svaki obrok, već ujutru odredite količinu krompira za taj dan (do 1 kilograma), skuvajte ga u ljusci i oljuštite samo ono što ćete pojesti za doručak. Ostale krompire ostavite u ljusci, jer ona štiti krompir od sušenja, pa ćete tako moći da jedete krompir za popodnevni i večernji obrok.

Pečeni krompir

Ukoliko ne volite kuvani krompir, možete probati veoma sličnu dijetu sa pečenim krompirom. Ova dijeta takođe traje tri dana i unosi se jedan kilogram krompira dnevno. Naime, jedan pečeni krompir ima 140 kalorija, pa Vi tako unosite dnevno najviše 1400 kalorija, što je manje od preporučenog dnevnog unosa, pa će se zato rezulatati sigurno videti.

Isto kao kod dijete sa kuvanim krompirom treba unositi 12 čaša vode dnevno, jer se tako doprinosi osećaju sitosti. Za pripremu pečenih krompira potrebno je krompire oprati i iseći na krupne kriške i peći u rerni dok ne porumene. Ispečene krompire rasporedite u pet obroka i jedite tokom dana, a razmak između obroka treba da bude što ravnomerniji.

Krompir dijeta sa jogurtom

U kombinaciji sa nemasnim jogurtom, krompir dijetu sa jogurtom možete držati tri dana i za to vreme izgubiti i do pet kilograma. Naime, skrob koji se nalazi u krompiru, sa mlečnim kiselinama niskomasnog jogurta telu pruža dnevni unos kalorija. Takođe, krompir u kombinaciji sa vodom, pružiće Vam osećaj sitosti i nećete imati potrebu da uzimate velike količine hrane.

Istina koju vam niko neće reći o mršavljenju!
Kompanije troše milione evra da bi vam prodali svoje proizvode prepune hemije. Baš iz tog razloga nikada vam ovo neće spomenuti! Kliknite ovde da saznate više

Treba napomenuti da prilikom dijete pripremate samo kuvani krompir, nikako prženi krompir, jer je on nezdrav i podstiče nagomilavanje težine. Za razliku od prženog krompira, kuvani je veoma zdrav i u 100 grama se nalazi svega 75 kalorija, što je manje od čaše soka od narandže.

Takođe, ljuska kuvanog krompira sadrži vitamine, minerale i vlakna koja ubrzavaju probavu. U kombinaciji sa jogurtom koji otklanja višak vode i toksine iz tela, sigurno je da ćete se nakon tri dana osećati bolje.

Krompir dijeta sa jogurtom:

  • Prvi dan

Za doručak unosite jedan kuvani krompir bez soli i šolju jogurta, za ručak se jedu dva kuvana krompira bez soli i šolja jogurta. Za večeru ne pripremate krompir, već popijete dve šolje jogurta.

  • Drugi dan

Jutro započinjete šoljom jogurta, dok za ručak pripremate dva kuvana krompira, koje ne solite i šolju jogurta. Uveče se, za razliku od prvog dana, unose dva neposoljena kuvana krompira i šolja jogurta.

  • Treći dan

Trećeg i poslednjeg dana dijete za doručak se jede jedan kuvani krompir bez soli, za ručak se kombinuju jedan neposoljeni kuvani krompir i šolja nemasnog jogurta. Za večeru se unosi šolja jogurta.

Krompir dijetu sa jogurtom možete ponoviti dva puta uzastopno, i ako sledite uputstva, izgubićete suvišne kilograme. Zato, ukoliko želite da smršate i regulišete svoju probavu,  kupite nemasni jogurt i skuvajte krompir i izgubićete tri do pet kilograma.

Dijeta sa krompirom i povrćem

Još jedna krompir dijeta koja je odlična za skidanje kilograma, ujedno i blagotvorno utiče na zdravlje, jer poboljšava kardiovaskularni sistem i normalizuje krvni pritisak. Takođe, dijeta sa krompirom i povrćem ublažava stres, pomaže ojačavanju nervnog sistema i ovakav režim ishrane pomoći će Vam da budete aktivniji, kao i da efikasno radite.

Dijeta sa krompirom i povrćem ne zahteva da provodite mnogo vremena u kuhinji, pripremajući posebna jela za potrebe posebnog režima ishrane, već se tokom ove dijete za obrok pripremaju uglavnom sveže namirnice.

Za potrebe ove dijete, takođe se unosi svež krompir, jer on ima manje ugljenih hidrata i više proteina od prženog krompira. Takođe, svež krompir sadrži različite vrste vitamina i hranljivih materija, koje se prilikom prženja gube i pretvaraju u skrob, i na taj način postaju prazne kalorije.

Dijeta sa krompirom i povrćem izgleda ovako:

  • Prvi dan

Za doručak se unosi samo čaša obranog mleka, za ručak se priprema 300 grama krompir-pirea na vodi, sa veoma malo soli. Uveče se priprema salata koja sadrži 250 grama krompira, jedno kuvano jaje, malo jabukovog sirćeta, a po želji možete u nju dodati crni biber i preliti je biljnim uljem.

  • Drugi dan

Poželjno i praktično je da ujutru ispečete ili skuvate kilogram krompira, jer se drugog dana dijete krompir jede tokom svakog obroka. Nakon kuvanja ili pečenja podelite krompir na pet-šest porcija. Potom krompir malo posolite, dodajte bilo koju količinu sveže salate kao što su vlašac, mirođija, peršun, majčina dušica, a po želji možete dodati i ulje u salatu.

Ukoliko, ne želite za svaki obrok da jedete krompir, možete da za doručak pojesti parče kukuruznog hleba sa puterom, a za večeru sirovo povrće (kupus, šargarepa, krastavci).

  • Treći dan

Ujutru, pecite ili kuvajte krompir u ljusci i potom rasporedite porcije krompira za oborke. Posolite krompir i dodajte malo biljnog ulja, a krompir unosite za doručak, ručak i večeru.

  • Četrvrti dan

Tokom ovog dana možete unositi meso, sir i drugo dinstano povrće uz krompir. Možete pojesti 50 grama posnog mesa ili dva kuvana jajeta, 100 grama sira i 200 grama dinstanog povrća (poželjni su paradajz i šargarepa, ali može i neko drugo povrće).

  • Peti dan

Poslednjeg dana dijete se preporučuje da imate isti jelovnik kao prvog dana, kako bi dijeta imala što bolji efekat. Takođe, treba napomenuti da ovu dijetu ne treba sprovoditi duže od pet dana.

Prednosti ove dijete

Osim što nije potrebno da provodite mnogo vremena u kuhinji pripremajući jela, za sprovođenje dijete sa krompirom i povrćem nije potrebno ni da trošite mnogo novca za nabavku namirnica koje se nalaze na njenom jelovniku.

Takođe, krompir je bogat vitaminom C, pektinima i aminokiselinama, a u kombinaciji sa povrćem koje se konzumira tokom dijete, dodatno unosite vitamine. Ukoliko želite da imate još bolje efekte tokom ove dijete, možete koristiti proizvod za mršavljenje, kao i dodatne preparate sa kompleksom vitamina, kako biste nadoknadili manjak vitamina koji je prouzrokovan jednoličnom ishranom.

Krompir dijeta iskustva

Dijeta sa krompirom odlična je za brzo skidanje kilograma, jer se za tri dana gubi tri do pet kilograma. Ipak, treba da znate da se na ovaj način izbacuje samo višak vode iz organizma, ali ne i masne naslage.

Krompir dijeta je pomogla onima koji su imali višak vode u organizmu, koja se nakuplja onda kada se jede mnogo hrane koja je bogata ugljenim hidratima, kao i mnogo slanih namirnica koje sadrže previše natrijuma. Naime, ovaj mineral i ugljeni hidrati vezuju za sebe vodu, pa zato treba voditi računa o tome u kojim količinama ih konzumirate, kao i u koje vreme.

Iskustva sa krompir dijetom govore da tokom sprovođenja ove dijete nećete biti mnogo gladni, jer ova namirnica veoma brzo zasiti. Pored toga, ne možete baš ni uživati u krompiru za doručak, ručak i večeru i tako tri dana, pa je tako verovatno da nećete unositi ovu namirnicu u preteranim količinama.

Takođe, krompir sam po sebi može biti veoma suv i to će Vas naterati da jedete sporije, pa su tako veće šanse da signal da ste jeli stigne do Vašeg mozga na vreme.

Iskustva nakon dijete

Ukoliko se nakon dijete sa krompirom vratite na stari režim ishrane, vratiće Vam se i kilogrami. S obzirom na to da je ova dijeta veoma rigorozna, nakon nje svaka namirnica deluje kao prava poslastica.

Ipak, mnogi tvrde da nakon krompir dijete nisu imali preveliku želju za slatkišima, već potrebu za proteinom, pa je zato možda dobro da posle ove dijete pređete na neku proteinsku dijetu ili na neki zdraviji režim ishrane koji uključuje sve namirnice.

Koliko je dijeta sa krompirom zdrava?

Treba imati u vidu da krompir dijeta spada u kratkoročne dijete, jer nije preporučljivo da se hranite samo jednom namirnicom duži period. Međutim, iako jedan krompir sadrži mnogo ugljenih hidrata, on je i dobar izvor vlakana i sadrži proteine.

Unoseći samo krompir, snabdećete svoj organizam velikim količinama vitamina B-6, kao i manjim količinima drugih vitamina iz B grupe, kao što su niacin, riboflavin, folati i tiamin. U prilog zdravoj strani dijete ide činjenica da ćete imati manju potrebu za slatkišima, a najbolje od svega je što ćete tokom dijete uvideti koliko često jedete nezdravu hranu.

U tom smislu ova dijeta je zdrava, ali preporuka je da se ova dijeta sprovodi najviše 15 dana. Naime, iako postoje pojedini ljudi koji su držali krompir dijetu i godinu dana, ovaj režim ishrane nije preporučljiv, jer tako ostajete uskraćeni za mnoge hranljive materije, koje su potrebne Vašem telu.

Naravno, na duge staze dijeta sa krompirom nije dobra opcija, jer ako jedete samo krompir, nedostajaće Vam hranljive materije, jer će gotovo sve kalorije koje unosite biti ugljeni hidrati, a nedostajaće Vam masti i proteini, koji su važni za efikasno mršavljenje.Takođe, ukoliko na duži period sprovodite ovu dijetu, možete postati anemični, jer krompir ne sadrži gvožđe.

Ukoliko želite vodite zdrav život, treba da znate da su ljudskom organizmu neophodne masti za normalno funkcionisanje mozga, proteini za mišiće, a sve zajedno je potrebni za dobar imuni sistem. Zato je najbolje da Vam dijeta sa krompirom bude prvi korak ka zdravijem životu, a ne dugoročno rešenje za mršavljenje.

Dijetu sa krompirom vredi probati, jer Vas može motivisati da nastavite sa zdravom ishranom i pomoći Vam da se oslobodite suvišnih kilograma. Naravno, ova dijeta treba da bude samo uvod u zdraviji način života, koji podrazumeva raznovrsnu i zdravu hranu i umerenu fizičku aktivnost. Zato, započnite sa sprovođenjem krompir dijete, a potom uvedite zdrave navike u Vaš život i kilogrami će se sigurno istopiti.

Svi ovo naplaćuju više od 10.000 dinara, a mi poklanjamo:

BESPLATAN plan ishrane za mršavljenje i održavanje težine, na čak 17 strana

Promenom navika u ishrani unapredićete svoje zdravlje i izgled, smršaćete i imaćete bolju krvnu sliku, postižete bolji imunitet, bolji san, lakše buđenje ujutru i više energije za sve dnevne aktivnosti.
Kliknite ovde da saznate više o BESPLATNOM PLANU ISHRANE

2019-04-18T16:05:50+00:00 08/10/2018|0 Komentara

Dodavanje komentara na tekst